torsdag 12 februari 2009

Knas


Har haft jätte huvudvärk i flera dagar nu och halsont för den delen också. Dansade igår fast jag hade ont, men det skumma är att jag mår mycket bättre precis efter och känner inte av nå halsont eller huvudvärk, men dagen efter (idag) blir det ju mycket mycket värre. Men idag är det ju dans igen, vanlig disco och sen formation. Även om jag måste vara hemma och bli frisk så går inte de. Jag vill dansa jämt och kan inte tänka mig en dag utan dans<3

Satte mig egentligen för att göra lite engenlska läxa, så bra gick de. Hade förresten riktigt roligt på fys och hopp träningen igår. Elin är så söt, snäll, skön, rolig och så lättsam att umgås med. Elin är bäst helt enkelt<3

Rolig och kort dag i skolan idag oxå, tjejerna är knäppa, det är kul!! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig! :)

Anonym sa...

Va gullig du är din lilla sjukling (=krya på dig!). Kan inte säga annat än desamma faktiskt. <3