söndag 15 februari 2009

Plugga


Jag är fortfarande sjuk. Vankade vid 8 idag och gick upp och städade. Plockade undan lite kläder och papper. Efter det började jag kolla på film och det är väl det jag har gjort i stort sett under hela dagen. Plus att jag åt och fikade lite :) Nu fick ajg precis huvudvärk, vilket jag klarat mig undan tidigare idag. Kände att jag var tvungen att göra engelska och spanska läxa också, men har ingen större lust till de. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är två inlämningsuppgifter. Hade vart lättare om de bara va nå glosor eller nåt. Nu klarar jag inte av att tänka så mycket på vad jag tycker och reflektera en massa. Borde sätta igång eftersom jag inte kommer hinna göra så mycket nu i veckan. På måndag börjar iallafall den sista veckan innan lovet. Ska bli så skönt att slippa skolan och bara vila och träffa familjen och vännerna<3

Nu ska jag nog faktiskt ta tag i det här med läxan. Ha en bra kväll allihoppa. Glöm inte att alla ni betyder något. Ni är guld värda<3

Ta ingenting för givet!

Inga kommentarer: