lördag 7 februari 2009

Glad, gladare, gladast


Imorse vaknade jag vid 10 och kände mig hur deppig som hellst. Jag gick upp ändå och åt rostbiff och potatissallad, då blev jag glad. Pappa började baka sånadär chokladrutor till alla hjärtansdag mässan som vi har i skolan på onsdag, då blev jag ännu gladare eftersom jag fick smaka smeten, haha. Sen prövade jag lite olika discosminkningar, och då blev jag jätte glad eftersom det gick bra och jag kom och tänka på att det snart är tävling.

Igår var det träning och det kändes riktigt bra. Jag ska ge gärnet lika mycket alla träningar som jag gjorde på denna så kommer jag få se att det lönar sig. Det känndes riktigt bra efteråt, jag var på bra humör fast väldigt trött, vilket Evelina och Camilla fick vara med om. Stackars dem säger jag bara!!

Nu sitter jag igen och lyssnar på Elvis<3 Ska inte göra något speciellt allts idag förutom ikväll då det blir tjejkväll med några från klassen. Viska äta på Jensens, sen vet jag inte om vi fikar kanske, det träkiga med det är att jag missar mellofestivalens första deltävling :/ men men de går nog att leva med!

<3

Inga kommentarer: