fredag 20 mars 2009

Helg


Idag är sista dagen av skolveckan, härligt. Idag har vi inte sista lektionen så då slutar jag vid 12.10, efter det går jag upp till farmor och farfar innan dansen börjar. Hoppas jag får hemmagjorda köttbullar, det är typ det bästa som finns när man är hemma hos farmor och farfar. Igår var det två timmars träning, vanlig disco och sen formation, det var roligt och härligt. Mycket skratt och lite allvar :) Idag är det singel och par som gäller och nu kommer vi ha Linus i tre veckor. De tre senaste veckorna har vi haft Camilla, hon var riktigt bra och jag känner att jag blivit mycket bättre när jag hade henne. Nu när vi får Linus tror jag det blir riktigt bra. Nu slutar jag min första lektion på dagen. Bara en lektion kvar nu.

Ha de bra<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du hemagjorda köttbullar då?;) kram/D

Emma Desiré Haettman, sa...

nej inte då, då fick jag kyckling men igår när jag var där fick jag kalla hemma gjorda :D:D