onsdag 7 oktober 2009

----


Åh vad duktig jag är på att plugga nu när jag verkligen måste! Bra jobbat Desiré, känn dig stolt! Fattar seriöst inte vad jag har för fel. Uppgifterna jag ska göra är alldeless för krävande för att jag ens orkar börja. Tio i åtta väckte älsklingen mig och strax innan åtta gick jag upp, åt frukost, borsta tänderna och klädde på mig. Jag börjar ett idag och tänkte om jag går upp tidigt så hinner jag plugga, jag har inte ens börjat nu och bussen går om två och en halv timma. Det klart jag hinner börja göra någonting nu liksom. Men jag måste iallfall hinna äta hemma innan jag börjar och där försvann ju en timma direkt! Är väl bäst om jag sätter igång nu redan. Snart.

Idag ska jag boka biljetter till Öland. Åker på lördag den 24de och är borta till söndag den 1a.

Nu måste ja börja plugga!

Ses<3

Inga kommentarer: