onsdag 14 oktober 2009

Ordspråk! - Vänskap

Idag hittade jag mitt ordspråk i tidningen och tyckte det var så sant!


"Vännens örfil är ärligt menad, fiendens kyssar vill bedra!"



Idag börjar jag skolan vid ett. Jag och syster skulle träna nu på morgonen men det första passet på friskis började inte fören halv 12, skulle bli så stressigt å hinna göra sig klar till skolan efter, så vi får ta det någon annan dag. Om ett litet tag ska jag börja plugga praktiskmarknadsförning. Prov på torsdag. Så det är bara därför jag är uppe så här tidigt. Gick faktiskt upp åtta och nu har jag både duschat, ätit frukost och klätt på mig! Ikväll blir det dans, disco lyrical, singel och formation! Hade roligaste tre timmarna igår måste jag bara säga. Första timmen var reggaeton med Linda, gjorde en par dans och både jag och linda och hela gruppen skrattade hela tiden. De brukar annars vara väldigt tysta och inte säga mycket men idag släppte de loss, det var härligt och se! Sen blev det två timmar med Andreas, och vad man inte kan sluta göra på hans lektioner (när när han jämför sina steg och skriker "Kuckelimuck", "Ostbågar" och "Saltapinnar" mitt i dansen) är att inte sluta skratta. Tränade magen en hel del igår alltså, först situps i 10 min sammanlagt och sen skratt hela lektionerna. Hemskt rolig dag var det iallafall. Hoppas denna dag blir lika funny!

<3

1 kommentar:

Nathalie sa...

Ja andreas är för underbar :)