torsdag 15 oktober 2009

Tävlingskläder jöh!


Har slutat skolan för 3 timmar och 15 minuter sen, men jag är duktig och sitter kvar i skolan för att göra lite arbeten. Eller, ah, jag är iallafall snart klar med det jag ska redovisa muntligt på svenskan. Så smart som jag är har jag glömt att skicka mitt arbete jag skrev hemma till skolan så jag får lov att göra det hemma sen efter dagens dans. Jag börjar den vid 17 och slutar 19.15, så efter det borde jag nog hinna klart. Jag ska ju skriva och skicka in våran loggbok för projektarbetet vi har börjat med nu och det är så himmla mycket jobb med allt det här nu!! Ush och blä på det!

Igår hade jag iallafall dans i tre timmar och det gick jätte bra och det var super kul. Efter lektionerna fick jag höra att en av de två tyska domarna som dömde på tävlingen i helgen hade frågat efter mig. Han hade sagt: "Vart tog tjejen med de ljusa jeansen vägen?" Han hade hade velat ha mig i final och kom ihåg mig som tjejen i de ljusa jeansen! Åh vad jag älskar att sticka ut. Hade han tyck jag va bra men jag hade haft på mig lack elle paljetter hade han inte kunnat sagt: Var tog tjejen med svart lack och massa paljetter vägen? Vem skulle han liksom då mena?! ;)



Hihi jag måste bara säga att jag är sååå nöjd med mina tävlingskläder jag har nu. Kanske inte de bästa jag haft, men de är iallafall de mest utstickande! När jag ska göra nya måste jag komma på ännu något annat som ingen annan har! Yeeeah! :D Den kommentaren gjorde verkligen hela min dag igår, och idag! Underbart, nu längtar jag som attan till dansen i eftermiddag, ska ge gärnet och bara bli bättre och bättre till tävlingen i Halmstad om 1 måndad!

<3

Inga kommentarer: