måndag 12 oktober 2009

Gone with the wind!


Updatering från tävling: 7-9 plats i singel. 3a i par. Nöjd, men ändå inte. Kul tävling men mådde inte så bra. Har varit sjuk sen i augusti (halvt frisk i mellan, när jag gick på pensilin, sen blev det värre igen) Kan väl nite skylla på det men hade inte mycket ork måste jag säga. Bättre lycka i Halmstad eller något sånt! Idag skulle varit min "Mysa med Elin-dag" Men jag har så mycket plugg den här veckan också. Lärarna seriöst mördar oss så här precis innan lov. Jämt är det så. De ska trycka in allt på samma gång. Ush! Nu har jag iallafall kommit en bit på Svenskan som ska vara klar på fredag. Sen har jag och Martina halva av en inlämningsuppgift att göra till torsdag, det gör vi klart i morgon. Sen måste jag börja plugga till provet vi har på torsdag också. Sen var det inget mer tror jag... Jo! Vi måste skriva våran loggbok i projektarbeter och skicka in till handledaren. Jippie! Skynd skynda nu känner jag. Hungrig är jag också. Haha å det är inte kul å handskas med mig då ;)

Svenska arbetet väntar så det är lika bra å fortsätta, skönt med en lite paus då och då!



Puss <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Stressa inte för mycket bara..Du är duktig som kämpar på! Snart lov:D Puss o kram <3/Syster