tisdag 6 oktober 2009

Tidig morgon


Har lite smått ont i magen. Vet inte om det är mättmage eller typ nervositetmage! Hoppas det går över snart iallafall. Idag är slapp dag. Börjar 8 och slutar 11.20. Men sen blir det hem och plugga igen. Ska göra klart engelska uppgift, svenskan ska jag försöka hinna med sen har jag prov i samhällskunskap på ett helt kapitel imorgon (fick reda på det igår), sen sa han också, sen kommer ni få ett prov från onsdag till fredag. Det skulle ju vara kul ifall han vill att vi ska lära oss någonting också...



På lördag är det dags för första tävlingen på terminen. Nervööös? Ja! Jag kommer ju heller inte kunna vara med på sista singelträningen för jag ska vara på Irlandmöte hela onsdagkväll! Kul att jag kommer hinna plugga också. Jag får helt enkelt göra mitt bästa.

Nu ska jag kika lite tv innan jag ska ta bussen till skolan!
Puss <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Lärarna tror viss att man ska hinna med allt.. Vad då stressigt?! Hum..så tänker inte lärarna inte.. Lycka till med proven o allt! Du klarar det! Kramar/Syster