onsdag 7 oktober 2009

Orkar inte rubriker ju!!


Sitter i skolan och försöker göra läxa, förvånade? Måste sitta här tills halv sex då Irlandmötet börjar. Kulkul. Men som tur är har jag Martinis bredvid mig som gör mig sällskap! Är sjukt kissnödig för den delen också.. ni som undra då alltså! Dricker hur mycket vatten som hellst nu för å ladda upp inför lördagen. Igår drack jag minst två liter på eftermiddagen och idag har jag druckit en liter. Stolt är jag. Ska klunka i mig massor under Irland mötet också. Ju mer desto bättre, fast det är jobbigt för man måste på toa hela tiden...

Vi hade inte ens något prov idag. Han är fan schitzo den där läraren.. "Jag har inte sagt något om något prov eller skriftligt läxförhör". Men är du helt störd i huvudet eller?! Han sa till och med att på onsdag får ni ett nytt kapitel på som ni får ett skriftligt prov på. Helt off är han. Men glad för de kan man ju vara nu, nu har man en läxa mindre å plugga på iallafall. Kommer snart blir klar med svenskan. Sen är det bara en engelska uppgift kvar att göra. Nej juste, svenska muntliga är kvar att göra. Aja, får slänga ihop någonting!

NU MÅSTE JAG KISSA!!! HAHA CIAO!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Eran lärare verkar ju inte lite störd.. Får hoppas det inte blir något muppigt på betygen eller så sen.. Finns ju lärare som säger att man ska ha prov o ska ha gjort vissa uppgifter men sen blir det alldig av + att det sen står i betyget.. Får kolla upp det! Kram på dig syster