torsdag 15 oktober 2009

Ordspråk! - Kärlek


Dagens ordspråk: "Bättre att vara hatad för den man är än älskad för den man inte är."

Helt sant att jag blir galen av att tänka på det. Man vill ju såklart vara älskad för den man är, men man ska inte inte ända den man är. Så om någon inte gillar den du är, få den inte att älska dig genom att ändra på dig. Låt personen hata dig isåfall! Alla behöver inte älska alla här i livet, men lite mer kärlek till alla skulle nog gör mycket bättre. Men, bara om det är äkta kärlek! Jag är jag och det kan ingen ändra på. Några har varit på god väg, men jag vet vem jag är och är så stolt över mig själv. Jag bryr mig inte om de som hatar mig för den jag är. Jag låter dem göra det och ägnar mer tid åt de som verkligen älskar mig för den jag är. Det får faktiskt mig och många andra att må så mycket bättre!



Jag älskar er! Ni vet vilka ni är!
<3

Inga kommentarer: