fredag 2 oktober 2009

Snittisar


Sitter just nu och snorar massa, börjar bli täppt i näsan och förkyld massa igen. Blev ju aldrig rikgit frisk efter jag sluta äta pensilinet, men någon gång måste jag väl bli bättre! Ikväll blir de lungkväll iallafall, eller lugn och lugn, Martina kommer ju vara i farten ;) <3 Vi ska förmodligen bada bubbelbad och basta, men framför allt käka god mat (förrätt, varmrätt, sallad och efterrätt) MUMS! Sen blir det väl kika film hela natten också. Mysigt värre! Imorgon händer ingenting speciellt. Ska väl säga att jag ska plugga, men det får vi se vad det blir utav det. tar dagen mer som den kommer liksom! Nästa vecka är det tävling. Ser verkligen fram emot det. Taggad till 1000 redan nu! Min sista tävlingsträning innan tävlingen blir nu på söndag och det är parträningen, för nästa onsdag är det Irland möte igen. Men det kommer gå bra iallafall!

Nu måste jag gå här ifrån, för jag ska göra godaste snittarna till förrätt. Så jag och papps måste fixa iordning det nu innan jag kilar iväg hem till sandra!

Ha en bra helg allihopa!
<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig o lycka till på tävlignen!! :) Hoppas du får en trevlig o mysig helg! Kram kram/Syster

Frida sa...

Hoppas du blir frisk till tävlingen :) kram

Emma Desiré Haettman, sa...

Tack så mycket :) Ja hoppas det jag med ^^