tisdag 20 oktober 2009

Tidningen


Nu har jag inte varit inne på jätte länge känns det som. Har haft så mycket i skolan att jag verkligen inte har haft tid. Vi har precis haft Irland möte och fixar iordgning lite olika powerpoint presentationer som vi ska presentera direkt när vi kommer till Enniscorthy. Vlt och västerås tidning var till oss idag och intervjua lite, de tog kort när vi dasade irlänsk dans och sen ringde de upp för att de fick en jätte bra bild på mig och victoria och ville prata lite mer med oss. Så imorgon eller när det blir får ni hålla utkik efter en huge dubbelhaka!! ;)

Snart kommer min syster och hämtar mig så ska jag hem och göra ännu mer läxa!! Uscha, men snart är det lov. Då blir jag glad!



<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är värtsa kändisen ju:)hehe Då får jag kolla på vlt på nätet o läsa om er:) :) Kram/Syster

Emma Desiré Haettman, sa...

ah, om de står på nätet ;)