torsdag 22 oktober 2009

Ordspråk! - Ånger


Jag har ju inte hållt mina "ett ordspråk per dag inlägg" men nu tänkte jag köra till med ett igen!

"Avsluta varje dag och var färdig med den. Du har gjort vad du kunnat."
Helt sant! Därför borde man ta vara på dagen och verkligen leva och utnyttja varje dag till max! Så när man sitter där, gammal och grå, och inte behöver känna någon ångest för vad man inte gjort! Allt jag hade att säga om det!



I morgon har jag ett prov och en inlämning som jag försöker skriva klar nu. Tränade två timmar på kvällen och jag bara älskar torsdagsdansen! Wonderful! Tänkte att jag skulle börja träna lite engelska nu när jag snart ska iväg. Då blir de ingen vanlig frukost inte, kommer nog gå upp några kilon ;) men vad gör de! Ägg och bacon är väl gott?

Imorgon har jag också en litn dansuppvisning på Carlforsska scenen! Haha, känner mig väl inte helt säker på danserna än, men esh det är ju bara små fotbollsungar och deras föräldrar som ska kika!

I över morgon åker jag iväg till Öland. Hämtade ut biljetter innan jag tog bussen hem idag. Härligt! Det är äckligt när svetten torkat in och man tror att man inte behöver duscha. Ska nog göra det ifall jag hinner efter min svenska uppgift är klar ;)

<3

Inga kommentarer: