torsdag 1 oktober 2009

Mer än man anar


Var in till BG idag och frågade lite om resan till Irland. Så kom vi in på att jag har danstävling precis dagen innan vi åker. Då sa han: Men du kan väl hoppa över den tävlingen, vad gör det om du missar en tävling? Då tänkte jag: Om du bara visste hur få tävlingar det är och hur mycket dansen betyder för mig. Men uttryckte mig mer: Det är max tre tävlingar per termin, inte ens det, så om jag missar en tävling förlorar jag ju ranking poäng. Är man inte insatt i det här kanske man inte förstår hur mycket det påverkar ifall man missar en tävling. Jag kämpar så hårt för det. Så tycker han jag ska strunta i det. Jag ska prompt Nej och vi ordnar alltid ihop så det funkar på ett eller annat sätt. Pappa fixar det alltid. Jag älskar pappa!

I helgen blir det girlynight hos sandra förresten. Så mysigt vi kommer ha det!
Puss på er alla!

Bilder från förra tjejkvällen!









<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska tävla syster!! Hoppas allt ordnar sig så du får o kan tävla.. Du måste du kämpa så du får STORA pokalen ju:D

Emma Desiré Haettman, sa...

ja då :) de fixar sig ^^