tisdag 6 oktober 2009

LÄXAAAAA!!!!!!!!


Tjing-tjong! Nu är jag hemma efter två ganska ovärda lektioner. Och nu är det bara forstätta trycka näsan ner i böckerna.
*Ett äckligt prov i samhällskunskap imorgon
*Två äckliga inlämningar i engelska på torsdag (klar med en iallafall)
*En äcklig inlämning och muntlig redovisning i svenska på fredag
*Ett till äckligt prov i samhällskunskap på fredag
Kan det bli bättre eller? Jag tror knappast det. Sen är det inte såna uppgifter man gör klart på en halvtimma, inte. Nej för här ska man läsa om hela Englands religion, kultur, mat och traditioner. Och inte nog med det. Man måste jämföra med sin egen religion mm. Hur mycket kan jag om det liksom? Då måste jag läsa på extra mycket. Å vad jag älskar det här. Det märker ni va?? Sjukt kul ska det blir så jag tror nästan jag börjar på en gång. Hehe, egentligen borde jag ju göra det så jag blir klar, men jag orkar verkligen inte... GAAAAH!! Blir galen på alla läxor nu!! Lärarna verkar bara vilja få det gjort, skita i ifall man har lärt sig något eller inte.


BUHU!

Jag får ta och skärpa mig lite. Fast det känns mycket bättre nu när jag skrivit av mig lite. Ska kanske ta och börja med den sista engelska uppgiften nu! Så har jag det gjort liksom. Vi får se vad som händer.
Ha de braigt! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa på!! Det kommer gå bra o snart är det höstlov o då får du ha roligt o tänka på annat än skolan..O nu är det ju sista året sen kan du göra vad du vill:) Kram på dig syster!! <3