fredag 9 oktober 2009

TÄVLING!


Imorgon smäller det! Höstens första tävling och tid för mig att börja kvala upp till den nya klassen Champion. Där de som är de 12 första på rankinglistan, i superstar i sverige efter de två tävlingar denna höst, får hoppa upp till. Hoppas innerligt på att jag kommer vara det! Imorgon satsar jag på final i både singel och par. Nu jäklarns så ska jag ta det här! Har redan nu börjar fixa med mat och sånt här hemma. Bara packningen och håret som är kvar å göra. Jag brukar alltid till alla tävlingar tidigast komma i säng 12 på natten, hur bra är det när man måste upp vid 5 dan efter?! Så nu idag ska jag vara duktig och fixa klart allt så tidigt smo möjligt, efter jag duschat nu och så. Senast nio har jag bestämt mig för att gå och sova! Det borde jag klara! Massvis med vatten ska jag dricka idag också, och äta massvis med C-vitaminer^^ haha känns som det är ganska bra eller nåt sånt!





LYCKA TILL ALLA SOM SKA TÄVLA IMORGON! HA KUL OCH GE GÄRNET HELA TIDEN!
I will!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till o ha roligt!:) <3 puss o kram /Syster