söndag 7 mars 2010

Blahaaaaaa


Hade extra fortmationsträning idag. Kännde mig helt slut efter vi hade kört dansen en gång. Efter hela två timmar kan ni ju fundera ut hur ja mådde då. Benen känndes som om de blivit mörbultade (precis som efter ett vasalopp, sånt som jag sprungit sååå många gånger). Jag fick iallafall köttbullar och mos när jag kom hem och efter det mådde jag mycket mycket bättre! :) Imorgon är det skola igeeen, längtar verkligen jätte mycket. Har prov på tisdag så de känns som man kanske borde börja plugga lite smått, så där lite lagom eller inte alls?! Vill bara att det ska vara sluuuut! Har iallafall mindre än 100 dagar kvar, kan glädjas åt det ett tag fram över. Nu i helgen är det terminen och årets första tävling. Känner ja mig laddad? Nej, inte just precis nu. Men hoppas på att bli det. Jag kanske drar och solar imorgon efter skolan, då kanske jag får liite tävlings feeling i mig, troligtvis inte. Nej, depp ska bli pepp!! Tänka positivt NU! :D


Madde, Elin, Cami å Dess i Slovakien! Har jag rätt nu? Eller ligger Ostrava i Tjeckien? Haha, sak samma! Söta är vi iallafall!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

SPRUNGIT vasaloppet? ;) okeej...
och Tjeckien baby, Tjeckien!