söndag 14 mars 2010

En besviken liten flicka bakom skärmen skriver:


Tävligen gick då varken som jag hade hoppats eller trott. Jag litade inte riktigt på mig själv att jag skulle orka alla tre minuter så jag safeade tyvärr.. Jag vill inte skylla på att det var därför jag inte gick vidare för annars var det liksom bra förutom att de känndes som att kläderna hasade ner. Jag hade ju nya (vilket Ingen visste om) så det var kul, men det behövs göras lite justeringar, efter det kommer det bli kanoners. Denna tävling får vara en sån svacka tävling så tar jag igen det i Stockholm i april! I paren blev det en sjätte plats trots två sträckningar från Dannis sida. Så det var väl helt okej! Nu är jag helt slut i kroppen och ska duscha. Åt lite geischa tidigare, visste ni att de har en ny smak med typ caramel? Inte så jätte god men det gick å äta liksom! Jag har också slutat mitt godisförbud för ungefär 2 veckor sen. Choklad behöver alla lite då och då! :D

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: såg på sig att du inte var så nöjd.. Men du ska veta att du bra, du är bäst o nästa tävling då vinner du!! :)puss o kram<3..kläderna var super coola o läckra!! :)