tisdag 9 mars 2010

MAHAAA!!


Hej och hå vilken jobbig träning de va. Jag skakade i hela benen efter första gången jag dansade min minut. Tror jag åt lite för lite under dagen. Eller jag blev hungrig 1,5 timma efter en ganska stor lunch. Antingen är de nå knas eller så måste jag käka mer helt enkelt. Ja hittade vitargo förresten, tack josefin ändå för den fina föreläsningen ;) Ja spydde två gånger av uttmattning. De berodde nog också lite på att jag vek mig dubbelt av skratt min sista gång. Alla stog och skrek som galningar, seriöst psykfall! Men det var en otrolig känsla. Bättre ös av 20 pers i en liten danslokal än av 150 i en stor idrottshall :D Vart så glad att ja skratta. Det peppade mig nå så otroligt. Fast efteråt kändes de som jag skulle svimma! Jag lagade köttbullar och makaroner till mig själv när jag kom hem. En riktigt stooor tallrik så förhoppningsvis håller jag mig mätt hela kvällen. Annars får de bli en MACKA (Maha madde ;) )

Tjing <3

Inga kommentarer: