tisdag 9 mars 2010

Tror det bara är jag som uppskattar min egen humor...


Har verkligen inget att göra nu... Eller jag skulle kunna plugga religion. Jag ska iallafall vänta tills Sandra kommer. De borde vara ganska snart!! Nu är det dags å börja kolhydrat ladda. Kommer leva på pasta resten av veckan. Funderar på om jag ska köpa sån där vitargo eller vad det heter. Fast har inte fått nå riktigt svar på vart de finns..! Vet nån? Sen ska jag dricka kopiösa mängder vatten! Ingen kommer kunna kalla mig torr iallafall (så jäkla bra humor)!!

JAG HAR TRÅKIGT KOM OCH RÄDDA MIG NÅGON!!
<3

4 kommentarer:

GuDrUn sa...

Asså jag har sagt de förr o jag säger de igen: DU HAR INGEN HUMOR! :D

Josefin sa...

Jag tycker vitargo är magiskt bra :) Det finns att köpa på body&fitness eller på intersport, men jag har för mig att det är billigare på body&fitness. Det ligger mitt emot forex typ :) Jag kör på fem orangea (de är uppladdningen) och en grön (sportdryck under tävlingsdagen). man dricker en påse ons, två tors och tre fredag. Det är lite kämpigt och inte världsgott men du har igen det! :) Men det folk verkar glömma är att det inte alls är någon ersättning för någonting, utan du ska äta bra kost i övrigt och endast ha detta som extra :)

Haha vilken försäljare jag låter som ;) Hihi. Men jag tycker det är asbra :D

Anonym sa...

Dessi, det stället som Josse menar är det jag förklarade för dig tidigare idag, dt e samma ställe..Breve Brynolf..Puss Camie<3

Emma Desiré Haettman, sa...

Tack så mycket alla! UTOM GUDRUN!!! GUDRUN ÄR DUM! :D <3