fredag 19 mars 2010

Fredagsledighet


Igår gjorde jag min muntliga engelska redovisning och det gick faktiskt bra! Nu behöver jag inte gå på engelska lektionerna fram tills vecka 16, så jag kommer slippa sammangt 6 timmars hål på hela veckan å i alla veckor fram tills engelskan börjar igen. Jag har så tur! Igår fick jag dansa också. Skrattade så jag fick ont i magen. Det behövdes!

Jag är förresten ledig idag också. Har alltså varit i skolan 3 av 7 dagar. De märks att det snart är slut. Nu är det bara sista spurten!! Har lite läxor och göra nu, å ikväll, då ska jag dansa på ett 18 års kalas på Tidö slott. Det ni!

TJING!

2 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Skönt med ledigt..O kul att det gick bra på redovisningen också:) Hoppas du får kul på festen! puss o kram<3

Emma Desiré Haettman, sa...

tack! fast jag har bara uppvisning, så ska inte å festen liksom ;)