måndag 15 mars 2010

Stygga pojkar!


Fick hoppa in extra idag på dansen. Fick dansa lite discokids och streetkids. Ungarna var otroligt söta förutom två pojkar som slog varandra med knytnävarna. De va 8 eller 9 år! Fick säga till dem tre gånger innan de slutade! Ush vad arg jag blev! Förut tyckte jag det var jobbigt och pinsamt att säga till andras ungar (speciellt när de sitter och tittar från cafét) men nu var jag tvungen annars hade de nog slagit in ögonen på varandra! jag fick skjuts hem av mamma för ovanlighetens skull och åt massa god lasang när jag kom hem! Vill lägga mig tidigt idag men har inte ens duschat än, å alla vet hur svårt de är att slita sig från datan också! Sitter ju bara här och lyssnar på musik, men jag har så bra låtar att jag vill hinna höra alla. Jag har ju också en liten tvångstanke när det gäller låtar! Jag måste lyssna klart på hela låten innan jag byter, eller tona ner så det låter som om låten är slut! Får ganska ont i magen annars faktiskt :P

Imorgon börjar jag tidigt med egnelska och sen ska sandra, martina och jag kolla på UF mässan som vi egentligen skulle vara med på! Haha skönt å slippa det och bara se hur alla andra får stressa!! Elin, hoppas verkligen att du spar minst en klubba till mig!


Har varit lite ont om bilder så fick bli en bild på mig sjäääälv! ;)

<3

Inga kommentarer: