lördag 6 mars 2010

En kväll på en fin fredag


Dagen igår bestog av köande, sen hann jag inte ens med att sjunga, men de gjorde mig inget, haha, hade förmodligen inte gått vidare och OM jag skulle gjort de skulle ja ändå inte haft tid med allt i skolan och dansen :P Vid 7 träffade jag Elin och jag åt godaste salladen med bulgur, rocculasallad och avokado, sen tzazikisås med räkor i. Älskar att äta här för man får alltid smaka något spännande nytt. Svin gott var det! Sen sprang jag och Elin till station för att hinna med bussen till Madde där vi skulle vara barnvakt åt Gustav. Det roliga var att det tog 6 minuter innan bussen kom, så våran språngmatch va ganska onödig;) Å när vi kom fram till Madde hade Gustav redan lagt sig. De blir inte alltid riktigt som man tänkt sig. Men vi hade det trevligt med chips, let´s dance och yatzy!

<3

Inga kommentarer: