torsdag 25 mars 2010

Tåffelvåfflor


Våfflor-tofflor-vofflor-tåfflor!! Idag är de ju dagen som är känd för att vara våfflig! Näst intill alla i hela sverige käkar våfflor till frukost, lunch, mellanmål eller middag! För mig blir det till lunch. Jag och mamma ska precis snart börja laga! Jag gick till och med till Ica (som ligger MINST 20 minuter bort) med min tunga skolväska för att jag skulle få mina älskade våfflor todaaay!

Nu tjatar mamma på mig att jag ska laga smeten, dags å lyda!

Tjing

2 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Åh vad gott med våfflor:)Hoppas dom blev goda!

Jonathan sa...

hahaha jaa det gör asont! :O men jag tror inte jag kommer kunna göra det på tävling nån gång.. får asont i handlederna och mamma har problem med handlederna så har säkert fått det från henne :/ det känns som om de hoppar ur led :O