lördag 6 mars 2010

Svullna strupnötter


Sitter just nu och gör jätte ovärda tester på facebook. Men jag har verkligen inget annat för mig än att förmodligen störa alla andra som blir irriterade på detta. Men det är ju det som är kul. Att folk stör sig på mindsta lilla! Ska nog göra några tester till. Sen ska jag duscha varm och efter det sova gott i min sköna lilla säng. Imorgon har jag träning! Knarkar förresten strepsils för min hals. Har ätit ett helt paket på en veckan men de har inte hjälpt. På måndag blir det att höra av sig till vårdcentralen. Halsmandlarna är tjocka!! Kan man inte bara operera bort dem? De gör väl ändå ingen nytta, eller?

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger. Har du köttelfeber eller hals bulder så bildas det var o det kan man operera bort. Hoppas farbror doktor hjälper dig sen när du ska höra av dig till dom.. Låter inte bra! Krya på dig massor!!