lördag 27 mars 2010

Fnissig det är vad man kan sammanfatta mina närmsta dagar med!


Earth hour idag! Hur många av er som smygläser min blogg kommer släcka alla ljus och all elektricitet? Jag kommer, men allt förutom TV:n. Det är ju körslaget!! Datan ska av så därför passar jag på att göra klart allting nu!

Idag var det stor shopping av mat som gällde. Det roligaste som kom med i kassarna var en dipp med bearnaise smak! Alla som känner mig vet att jag skulle kunna äta bearnaise som soppa, och till och med dricka det! Haha måste smaka dippen på typ en gång! Jag hoppas jag inte blir besviken.

Min syster är go! Och jag hoppas nästan du aldrig blir stor!















Tack för oss!

<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: söta ni är:) <3..kul att Mattias vann Let´s dance:D

Anonym sa...

syster säger: söta ni är:)<3..kul att Mattias vann Let´s dance:)

Jonathan sa...

jaa då kommer dom nog ångra att dom inte gjorde som mig ;)

haha men gör en ny då?!! :D

Jonathan sa...

jaha vad tråkigt :( men nu vet du ju till nästa gång! ;D då vinner du nog! :D

Jonathan sa...

jaha vad tråkigt :( men då vet du ju till nästa gång! ;D då vinner du nog! :D