fredag 26 mars 2010

Tacka vet jag blyga ungar!


Idag på bussen hem fick jag först huvudvärk av den varma lukten, sen att en ful liten 8 åring kommer å skriker att "JAAA! Det är svängbuss" högt i hela bussen gör inte saken bättre precis. Innan hon gick på var hon också överlycklig för att hon hade prickat rätt på vart bussen skulle stanna (vilket var precis framför henne) och utbrast, så det hördes in i bussen trots ljudliga bromsspår, "Jag visste att jag hade rätt!" Jag brukar gilla ungar! Men det är när de sitter tyst och oskyldigt eller bara säger något otroligt sött och roligt. Inte ungar som bara gillar att höras och synas och älskar att ha rätt! Nej, jag ska då uppfostra mina ungar att bete sig så slipper gamla människor som jag må dåligt av att åka en vanlig vända med bussen!

Det positiva med dagen var iallafall estet-treornas slutprojekt och fika/lunchen med Madde och hennes kompis Amanda!

(YESYESYES för att Mattias vann Let's Dance också!)

Tjing<3

Inga kommentarer: