tisdag 16 mars 2010

Quite spontaneous


Ja å imorgon var man då ledig. Inte många som är de så här på en onsdag! På fredag kommer jag förmodligen också vara ledig. Måste bara prata lite med min söta lärare först! Den enda lektionen jag har i såfall, och man behöver ändå dator så lika bra att göra det hemma. Dansade idag, inget nytt så att säga. Kanske borde ta och blir ite mer spontan. Jag vet ju att varenda dag går ut på att sitta i skolan och sega, gå ner till stan för att käka, gå till dansen och plugga lite och sen dansa! Sen tar man bussen hem svettig och känner hur låren börjar göra ont. Efter det lagar man lite mat och sen in i duschen. Efter det är det en speciell låt som gäller innan jag lägger mig för att slappna av och sova och se fram emot en liknande dag på morgonen när jag vaknar. Men det är väl härligt ändå, å veta hur allt ska vara. Men jag behöver nog lite spontanitet i mitt liv just nu!!


Tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Härligt härligt härligt med lite ledigt från skolan ibland:D.. O snart är det påsk o då är man ännu mera ledig:):)puss<3