fredag 19 mars 2010

Kunde jag inte få ett klistermärke iallafall?


Jag var till läkaren idag! Han skulle se om jag hade någon långvarig infektion eller något sådant i halsen. Han ställde massa frågor först och sen fick jag ta massa tester. Kräkreflexer och tårar som okontrolerat strömmade ner för kinderna var vad som framställdes när sköterskan tröck ner en lång tops i halsen på mig! Inte nog med det, jag fick dessutom gå där ifrån med ett ärr i armen! Hemska minnen jag kommer ha av vårdcentralen efter detta ;)

Snart blir det dansuppvisning!

TJING!

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Läkare o doktorer är läskiga typer.. Dåligt att du inte fick klistermärke.. Det brukar man få när man har varit duktig o lipat,hehe :P.. Hoppas du får svar på vad det är o om det är något som spökar i din hals! kram