tisdag 9 februari 2010

-


Jag AVSKYR, jag ska inte säga hatar för de är väldigt starkt! Men jag avskyr när folk tar saker för givet. Jag avskyr när jag tar saker för givet. Det blir alltid missförstånd! Jag avskyr när folk vägrar lyssna på ens förklaringar. Jag avskyr när man inte får en chans att ändra sig. För man gör misstag! Jag avskyr att behöva förklara mig för någon jag inte vill ha nåt med att göra. Jag avskyr att palta efter människor. Det är därför jag inte gör det längre! Jag avskyr att ha folk emot mig. Men jag har lärt mig och blivit starkare. Sorligt nog. Jag avskyr när jag får veta att folk pratar illa om min familj. Och tro mig, jag VET! Detta tar jag inte för givet. Jag intalar mig själv att det handlar om avundsjuka! För att jag och min familj älskar varandra och vi har det jävligt bra måste jag säga! Inte bra så att vi är rikast i världen, utan bra för att vi har varandra och litar på varandra och ALLTID ställer upp för varandra!

Nu var jag klar här känner jag. Mina tankar och känslor ner på Internet så hela världen vet! Kul va?!

Inga kommentarer: