tisdag 16 februari 2010

Tränaaaa


Nu är det 40 minuter kvar, inte allt för länge! Men jag är galet hungrig nu! Igår var jag förrsten hem till Elin en sväng på eftermiddagen (hahahah apropå mat). Å ja, vi moffade må jag säga, nästan konstant från jag kom tills vi gick till bussen. Eller rättare sagt sprang till bussen eftersom miss "nej vi behöver in gå ÄN" inte kan klockan ;) haha! Men jag såg de positiva i de, å de va att vi fick lite extra motion som aldrig är fel! Ikväll väntar ett härligt danspass. Singel träning och jag är ofantligt taggad! :D

<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha meh, vi hann ju iaf ;)

Miss C sa...

dessi: Men det är ändå en bra frukost!!! ;D Perfekt med en frukt också!!! ^^

Emma Desiré Haettman, sa...

haha ja, å de va ju ändå de viktigaste! :D

linn sa...

tack:D jo, jag blev lite förvånad men jätteglad av allt! hoppas du snart får träffa din pojkvän då:) tänkte eftersom han bor på öland.