söndag 7 februari 2010

Dansdansdans


Har dansat heela dagen idag. Rulla först runt lite på golvet i en halvtimma med de små treåringarna och deras föräldrar. Sen hem till farmor och farfar å få lite gott käk! Efter det var de parträning med Daniella. Sen snurra ja å skratta med sju-åtta åringarna och dagen fick avslutas med tävlingsgrupp nybörjare där jag fick hoppa in med en åtta årig tjej och köra par på rundorna. Hon blev så ledsen när inte hennes parkompis var där och de skulle göra en pargrej. Så jag fick lära mig deras dans och dansa med henne och oj så glad hon blev! Jag gjorde nog hennes dag. Hon gjorde min iallafall!

<3

4 kommentarer:

Miss C sa...

dessi: Jag känner igen det där... Jag skjuter verkligen upp ALLT... Jämt!!! Jo, det funkar. Går mycket upp å ner... =/

Miss C sa...

dessi: Ja, om jag inte ska jobba den helgen så blir det tävling!!! ;D Sj?

Anonym sa...

Du ställer upp i alla lägen:)/syster

Emma Desiré Haettman, sa...

de gör jag allt :)