onsdag 3 februari 2010

Kissie Dissie Bissie = LÖJLIG


Jag blir rent utsagt äcklad av Kissie nu! Jag började läsa hennes blogg för kanske någon månad sen. I början läste jag kanske två gånger i veckan, men nu går ja in och tittar varje gång jag sitter vid datan, alltså varje dag. Skäms lite över det. Men som de flesta nog vet nu så har hon ju opererat in silikon i brösten, sen läser jag på nyheter24, där de har intervjuat KISSIE som egentligen är Alexandra! Där står det att hon inte tror att annat folk kommer operera sig för att hon gör det. Kanske, kanske inte, det kommer man inte få reda på. Men det bisarra är att det är Kissie som gör operationen inte Alexandra! Kissie säger själv i sin blogg att det är skillnad mellan Kissie och Alexandra. Att Alexandra inte är lika dan som Kissie och att Kissie är person, sak, produkt? som med flit provocerar. Nu har det verkligen gått över gränsen, tycker jag. Speciellt när hon själv inte säger ifrån när de intervjuar Kissie och inte Alexandra. Det måste ju betyda att det är den overkliga personen som handlar på den verkliga personens bekostnad? De klart hon kan tycka det är snyggt men just att det är KISSIE! Kissie ska ju bara vara ett overkligt skal där det gömmer sig en äcklig liten fjortis under. Men nu är det som om Kissie blivit en egen person. En person som måste leva upp till de ideal hon själv tycker är "rätt" enligt sin blogg. Det är helt befängt om man verkligen tänker över det! Det är ruggigt svårt att förklara vad det är jag menar. Borde egentligen inte bry mig så mycket. Men tycker det hela är så tragiskt. Att något så löjligt som en blogg kan förändra ens liv till total kaos, och jo för sig i vissa fall riktig lycklig framgång! Sorligt att behöva dra till med såna drastiska åtgärder för att kunna fortsätta provocera för att det passar en speciell blogg! GAH! Så nu har jag fått ur mig det och ska blåsa det bort från mina axlar! Ska nog aldrig mer gå in på hennes sida! Blir bara så deprimerad :O

Allt från mig just nu!
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon verkar ju vara psykiskt sjuk eller nåt, om inte så blir hon väl det till slut som den här Alexabdra/kissie håller på.../syster