torsdag 11 februari 2010

L♥VE (fiffigt va)


Idag har vart en kärleksfull dag, jag har fått vara vittne på ett bröllop, jag har blivit bjuden på kärleksfullt godis, jag har spridit och blivit smittad av kärlek på dansen och i mina tankar har bara Axel varit! Jag har alltid gillat alla hjärtans dag, även om det är första året jag har pojkvän ;) fast han är ju 7 timmar bort, så blir nästan ingen skillnad :/ Jag har också alltid gillat det fast än man vet att det bara är för alla företag kan tjäna lite extra pengar! Men dagen har ändå en mening, inte bara att man köper något fint utan man är liksom så extra mycket kärleksfull under den här tiden tycker jag! Denna alla hjärtansdag ska jag göra tillvaron härlig för mina käraste, för de förtjänar de!

Något som inte var lika kärleksfullt på denna dag var alla mina småskador, en i handen, en i foten och en på knäet. Fast knät är rött nu så de kanske är ett tecken på ren kärlek ;)
<3

Inga kommentarer: