måndag 22 februari 2010

Geggamojja


Ja nös precis fyra gånger i rad innan jag började skriva denna mening. Idag har jag hostat, nysit, snytit mig, käkat halstabletter och bakat chokladbollar! Nu på kvällskvisten har jag får massa geggs i ögonen också. Förmodligen har jag dragit på mig en äcklig ögoninflamation. Den allra första i hela mitt liv dessutom. Det ni! Försök klå de.. Ja vill inte vara sjuk. Jag behöver inte det just nu. Fast bättre nu än om en vecka, för nu kanske jag hinner kurera mig tills det är tävlingsdags. Då ska jag vara i toppform. Så massa c-vitaminer blir det ett tag framöver. Åt faktiskt en apelsin tidigare. Apelsin är gott!

<3

4 kommentarer:

Miss C sa...

dessi: Tack så jättemycket, Dessi!!! ;D Allt bra med dig?!

Anonym sa...

Var rädd om dig syster..Lov nu eller så du får vila upp dig lite? kram/syster

Emma Desiré Haettman, sa...

Nej inte lov än! Nästa vecka :)

Anonym sa...

Aha ok:)/syster