tisdag 2 februari 2010

Känner att den här rubriken måste bli kladdkaka!


Igår var en väldigt rolig dag! Skrattade näst intill hela tiden från klockan. 17.00 fram till 22.30 då jag åkte hem från Elin! Bra tjej det där! Vi åt kladdkaka som hon bakat, och så fick jag smaka ballerina kladdkaka, mycket kladdkaka blev de ;) Gott med kladdkaka!

Just precis nu sitter jag, utan sällskap, i skolans biblioteket och fördriver tiden så gott jag kan. Har hål från 9.30 - 12.00 varje tisdag. Annars brukar jag plugga men nu har jag ingenting som ska vara klart än på ett tag. Jag skulle ju kunna göra masa tråkiga samhällsfrågor. Men det är som sagt tråååkigt! Jag slutar ett idag så det är inte så farligt, men det jobbiga är att dansen börjar kvart över 6 och det är för lång tid för att stanna kvar i stan, och nästan lite kort tid för att åka hem. Men idag blir det iallafall att åka hem och laga lite mat med Diana!

<3

Inga kommentarer: