lördag 6 februari 2010

In i boxningsringen!


Kom för någon timma sen hem från min kanske värsta men ändå mest spännande och annorlunda dansuppvisning! Vi fick dansa i pausen på en boxningsmatch och de va första gången jag dansat och någonsin varit i en sån ring. Ganska maffigt! Men det var sjukt i mellan, då matchen verkligen var igång. De var liksom inget stopp på de tävlande. Om de såg att den andra höll på att tuppa av brydde de sig inte utan fortsatte slå och slå och slå tills domaren blåste av vilket jag tyckte var alldeles för sent. Det började med tjejerna och det tyckte jag gick ganska okej att kolla på ändå. Men sen blev de killar och ju fler matcher som gick desto tuffare blev det. Jag var rond flicka de tre första matcherna, men den klarade jag inte av mer och var tvungen att gå ut. Att bara hörde de hårda slagen mot kroppen och människorna runt om som triggar på, de va helt sjukt! De var första gången och förmodligen sista gången jag var på en boxningmatch!

<3

2 kommentarer:

Miss C sa...

dessi: HAHAHA!!! Ja, jag är väl lite estet-sjuk... xD

Miss C sa...

dessi: HAHAHA!!! Eller hur?! xD Heeelt galen!!! Allt bra med dig?!