fredag 5 februari 2010

Bosse!


Fick precis ett mail från BG, om irlands mat ersättining och så. Innan vi började så lämnade vi en 500-lapp till projektet för att de på Irland skulle fixa någon aktivitet till oss. Men det hände inte, utan vi valade att med våra egna pengar ta oss till och från dublin eftersom vi då skulle få tillbaka 500 lappen. Jag, Martina, Felicia och Sara fick resan dit och hem gratis, men betalade dock hotellet själva. Nu fick vi reda på att vi endast får tillbaka våran 500-lapp vid redovisning av kvitto. Men inte fick vi något kvitto från hotellet! Så nu måste jag betala tillbaka 626 kr för maten fast 500 kr av dem är mina! Så då kommer jag isåfall betala 500 kr extra!! Fy va arg jag blir! Jag ska låta min far tala med honom så kommer han förmodligen bajsa på sig, och diskussionen är över. Om pappa pratar med honom kommer jag garanterat få tillbaka pengarna!!

Haha, jag har lektin nu å Bosse kom å ville läsa vad jag skrev! Haha joförsig skulle han hålla med mig, men bäst å hålla han utanför de här ändå. Haha! Han slängde sig över musen för å läsa vad jag skrev. HAHAHA! En gång till. Verkligen bästa läraren. Jätte rolig! :D Ler jämt när jag ser honom!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra att pappa finns o att han kan ordna upp alllt så det blir bra.. Självklart så ska du inte betala extra. Det är ju hel dumt. Hoppas det ordnar sig! /syster