onsdag 17 februari 2010

Sommarjobb, ja tack!!


Igår fick jag förfrågan om sommarjobb på Ica. Jag funderade på att själv ta kontakt någon gång snart eftersom jag behöver pengar. Kännde så konstigt eftersom jag inte jobbat där något alls sen förra sommaren. Så igår när min chef frågade mig blev jag superglad och tackade ja! Å inte nog med det. Datumen jag ska jobba är efter mig 18 års dag! Glad eller vad?

Jag sitter nu i skolan och väntar på att man dans ska börja kl.17. Innan det ska jag förmodligen sola, så jag drar nog här ifrån innan fyra iallafall. Å snart är ju klockan 14. Det blir egentligen bara två timmar jag behöver sitta här, å den tiden ska jag använda till att plugga. Egenlskaprov imorgon!!

<3

3 kommentarer:

linn sa...

jaha oj, jag vet ärligt inte om jag skulle kunna klara det. men hoppas det håller för er:) oj, så länge:O jag trodde nästan att det var nytt! men vad kul för er då:D

Anonym sa...

Kul att du får jobba i sommar:) Skönt då slipper du jobba på din födelsedag som du gjorde förra året o nu känar du mera efetrsom du fyller 18 år:)/syster

linn sa...

kul att det fungerar:) jag förstår precis vad du menar, det är det bästa som finns när man inte setts på ett tag och sen träffas. man uppskattar varandra mer på något sätt då. hoppas att du får det toppen där borta!:)