tisdag 23 februari 2010

Välkommen in så bjuder jag på en skorpa i mitt öga!


Jag vaknade i morse av väckarklockan. Men när jag skulle öppna ögonen och stänga av gick det inte. Det gick alltså inte att öppna ögonen på grund av allt var som kletat sig fast. Tur bara att jag var förberedd på det här, annars hade jag nog fått panik och börjat gråta. Haha, fast jag tror knappast de hade gått med var i hela ögat. Nåja. Jag sitter som vanligt på tisdags förmiddagen och väntar helt själv på att Martina och Sandra ska sluta sin lektion. Men jag har redan roat klart mig här på internet så det blir å sätta mig för att läsa min engelska bok: A child called IT! Svinbra bok på svenska, säkert bättre när det är exakt hans ord!

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men fy vad obehagligt..Hoppas du vaknar o kan se utan massa var i ögonen. Kramar/syster <3

Emma Desiré Haettman, sa...

haha ja de verkar vara bättre nu iallafall! :)

Anonym sa...

skönt.. Hoppas det inte kommer tillbaka..