söndag 21 februari 2010

Summertime


Inatt sov jag oroligt. Var också upp 3 gånger för att snyta mig så jag kunde andas någorlunda normalt genom näsan, fast de varade ju bara i en halv minut, så de va bara att somna med öppen mun vilket är anledningen till att jag knapt kan svälja idag. Vid 4,5 och 6 var jag uppe. Sen traska jag upp vid nio och åt frukost, ett ägg och lite fil blev det. Jag mår så dåligt när jag inte kan äta lika mycket mat som vanligt. Till lunch åt jag en jätte liten portion med spagetti och köttfärsås. Jätte lite är väl kanske å ta i. Jag kan väl säga en normalstor portion för människor som äter lagom mycket! Haha, de va iallafall lite för å vara jag.

Jag känner mig jätte varm, men har ingen feber. Så har jag lock för öronen och min nacke värker. Det är inte härligt å vara sjuk må jag säga. Men jag är inte ensam om de. Den vackra vintern har alltid konsekvenser. Så här blir man aldrig på sommaren ju! Jag vill ha sommar nu! Joför sig känns den här önskningen ganska ovärd eftersom det väntar ännu mera snö i början av nästa vecka! Så det kommer inte ens bli vår än på ett tag.. Får nöja mig med att kolla på bilder från sommaren 2009 och längta. Här kommer lite bilder, vissa fina, några lite mindre graciösa ;)





























<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

sommar, sommar, sommar<3.. O du jag säger det igen: KRYA PÅ DIG!!
Puss o kram/syster

Emma Desiré Haettman, sa...

Tack <3

Anonym sa...

wow jga är med på dessis blogg :o KRYA PÅ DIG

Emma Desiré Haettman, sa...

haha YAY!! ;) STATUS! :D
Tack så mycket! :)

Anonym sa...

varsågod:) <3<3 /syster