tisdag 16 februari 2010

Tisdag morgon


En otroligt skabbig Desiré sitter just nu i skolan och väntar på att Martinas och Sandras lektion (som precis har börjat) ska sluta. Varje tisdag är precis lika dan. Har engelska kl. 8-9.20 får vänta helt själv i 2 timmar sen äter jag lunch och efter det väntar sista lektionen för dagen. Fast idag blev min morgon lite annorlunda. Jag vankade ganska utvilad kl. 6, för jag hade planerat att ta 7.05 bussen. Jag gick upp och åt frukost. Var klar vid 6.30 så gick jag och la mig i sängen för å bara vila lite. Kvart i bestämde jag mig för att sova lite till. Prick sju bestämde jag mig för att ta den senare bussen som gick 7.35 eftersom jag varken hade borstat tänderna eller klätt på mig. Så till min glädje fick jag sova ett litet tag till. Tjugo över 7 gick jag upp, och fixade klart allt som inte var gjort och fem över halv fick jag små springa till bussen. Vilken härlig morgon. Det är det som är så fantastiskt med att gå upp tidigt, man har flera olika val och man behöver inte stressa! :) Jag kanske skriver om några minuter igen. Då jag förmodligen har blivit väldigt rastlös!

<3

1 kommentar:

Bebis sa...

"Varje tisdag är precis lika dan"

"Fast idag blev min morgon lite annorlunda"

Kul :) <3