onsdag 10 februari 2010

Rubriker är jobbigt!


Tack vare att vår kära lärare i nästan alla handelsämnen har tagit bort vissa lektioner betyder det att jag har sovmorgon imorgon och 3 av 5 dagar. Tidigare vad det bara fredagar jag hade sovmorgon på och de var till tio i tio eller nåt sånt! Idag fick jag lov att hoppa in för Linus på dans disco lektioner för han ligger hemma med feber. Det gick helt okej, helt galet tysta elever bara! Halsen mår inte så bra efter alla "fem, sex, sju, ått! Haha! Men de är smällar man får ta när man inte kan använda magen ;) Fötterna, benen och ryggen värker! Men det är så det ska vara! Å imorgon blir det ännu mera dans! Vanlig disco och sen formation. YAY!

Det är vid såna här tillfällen man är glad att man inte bäddar sängen. För nu står den obäddad och fin och väntar på mig uppe i mitt rum! Jag ska springa dit nu! Tjing!

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Var rädd om din hals o om dej! <3/syster