onsdag 3 februari 2010

Bluffarn


Sviniga benhinnor som måste finnas! Det gör så sjukt ont i dem nu. Det dunkar så fort jag går!! Å egentligen finns det inget som gör att de läker förutom vila. Jag ska duscha varmt och sen massera dem och ha på benvärmare så mår de kanske lite bättre! Man måste ju vara snäll mot kroppen nån gång!

Hela dagen idag har i stort sett bestått av bluffpoker! Galet kul var det. Jag förlora inte allt för många gånger och jag var grym på att luras, mihi!! Till och med de som var mest vana vid detta kunde inte ana mina bluffningar. Något stolt jag kände mig då. Imorgon har vi håltimma, så det blir förmodligen ett antal omgångar då med! Man blir som besatt.. Haha!

Nu på direkten ska jag duscha och sen kollar jag nog lite TV innan jag lägger mig för att sova! Imorgon blir det upp tidigt och ta 7.05 bussen!! Mums.

<3

Inga kommentarer: