söndag 31 januari 2010

Skyll inte på Hugo


Efter att jag fått en rejäl utskällning av Madde samt några menande blickar från Elin har jag bättrat mig angående maten på kvällstid! Det är visst ett MÅSTE att äta lagad mat till kvällsmat. Så när jag berättat för dem att jag och min familj alltid ätit mackor på kvällarna och kanske nån fredag å lördag korv med bröd eller tacos så fick de en rejäl chock och ett kok med utskällning serverade till mig ;) Idag åt jag faktiskt pasta och köttfärsås. STOLT! Men de sjuka är nu, att jag är mätt, men jag ändå känner att det är nåt som saknas. Jag är ruskigt sugen på att käka den där goda färska mackan med smör och ost sen ett glas mjölk till. Det finns fakiskt inget godare än det efter en hård träningsdag! Jag åt inte en jätte stor portion men ändå känns de som att magen är helt utspänd å uppblåst, haha trevligt för er å veta ;) Men jag tror att de är för jag inte är van å äta lagad mat till kvällsis. De tar väl ett tag för magen att vänja sig! Idag, är första dagen jag glömt göra mina situps och armhävningar. Så innan jag lägger mig blir det ett hårdpass med dubbelt upp! Jag ska stänga av datorn nu och plugga lite inför mitt roliga söta lilla prov jag har imorgon! Sen väntar sängen på att få sälskap!

<3

6 kommentarer:

Anonym sa...

härligt bruden. man tar en macka senare efter maten om man vill, så du behöver ju inte byta bort det ;)

Emma Desiré Haettman, sa...

haha men så jäkla mycket kan jag inte äta!! Haha, jag äter redan lite väl mycket å så smälla i sig ännu mer, nejdu, de får räcka där :P haha!!

Moroten sa...

ey! vem e han Sängen? Jag behöver åxå sällskap :'(

Anonym sa...

Fast lagad mat på kvällen är ju inget måste..Viktigaste måltiden är frukost o lunch sen mellan mål(men ej måste). Lycka till på provet!! kram/syster <3

Emma Desiré Haettman, sa...

vi va på kost föreläsning och då blev hon också helt chockad när jag berätta vad vi åt! eftersom jag tränar så himla mycket är de jääte viktigt att äta alla måltider! så det är viktigt! (:

Emma Desiré Haettman, sa...

ett måste alltså!