tisdag 26 januari 2010

fmkignon


Jag upptäckte idag att jag börjar 8 varenda dag på veckan förutom fredagar. Sen har jag hål i typ tre timmar tre dagar! Huvudvärk har jag på mornarna när jag vaknar också! Måste försöka lägga mig tidigare, men det är så mycket jag vill göra. Och mycket som pågår i huvudet hela tiden! Vill bara ligga och gråta just nu. Hrm, gjorde de för ett litet tag sen och det är ruskigt skönt å bara få gråta ut. Joförsig är det inte sån stor grej å gråta av, men ibland blir det bara lite för mycket. Hjärnan går på högvarv hela tiden just nu! Det märks att det är det här året som det gäller. Både i skolan och med dansen. Men jag ska försöka vara stark trots äckliga människor som inte vet vad artighet är! Men jag ska inte tragla det för länge. Då mår jag bara ännu sämre! Nu ska jag duscha, sen väntar den härliga sängen. Jag borde uppskatta sömnen mer. Finns nästan inget bättre!! Om jag inte skulle vara tvungen att göra min styrka på morgnarna vet jag inte hur jag skulle vakna. Skulle nog znoosa tills jag missa bussen. Ush, så här har jag Aldrig varit förut. Jag flög verkligen upp ur sängen direkt när jag hörde larmet. Jag måste skärpa mig för att orka!

Har förrövrigt haft en hel halvdag tillsammans med Dannis mamma! Mycket trevligt (:

<3

Inga kommentarer: