måndag 25 januari 2010

En vanlig måndag med klassen


Min sista skyltning någonsin i denna monter var det idag. Resultatet blev ett tingingspappersfyllt glasskåp med lite adidas saker. Är faktiskt väldigt nöjd. Helt klart en förbättring från förra som jag bara ville kasta ner på marken och spy på så fort jag såg den. Måndagar är en hemskt seg dag. Många och tråkiga lektioner. Klassen försökte komma på massa saker till utklädnads showen. Haha, vi kommer aldrig komma överens. Om alla bara kunde se in i min hjärna och fatta hur braaa Harry Potter ÄR skulle det bli mycket mycket enklare och det här tjafset hade inte behövts:P Men nu är det som de är, och vi kanske kommer på något bra tillslut! Hoppas jag!

Nu är jag själv hela kvällen igen. Kanske ska ta ett varmt bad igen då. Å ikväll vill jag kolla på film! Det är så mysigt att bara sätta sig under ett fluffigt täcke och värma sig. Jag kommer förmodligen somna, har vart på gränsen till det på varje lektion idag. Mer sömn Desiré! Ikväll blir det lägga sig tidigt. Om jag hinner ;)


<3

Inga kommentarer: