torsdag 7 januari 2010

Ett par svarta strumpbyxor!


Om några timmar bär det av till skolan för första gången efter lovet! Jag tycker det känns som jag haft ett overkligt långt lov, så det ska bli skönt å få ordning på allt igen! Idag gick jag upp 10 och gjorde mina armhävningar och situps. Upphoppen blev lite för mycket, men imorgon får jag ta tag i det där! Haha! Jag ahr bara en lektion idag som är engelska. Vi ska få en ny lärare, hoppas hon är bra, och kanske låter oss gå lite tidigare! Man vill ju inte slita ut sig helt så här första dagen! Jag undrar vad jag ska ta på mig idag! Vill ha strumpbyxor, men de kanske är lite kallt? I-landsproblem? Fy sjutton.. tänk alla små ungar i... inte afrika, för där är det varmt.. Men typ i österrike,, de lär ju frysa fötterna av sig nu under vintern, så klagar jag på att jag kanske fryser lite om benen. Skärpning! Jag har iallafall kläder som jag kan ta på mig, ifall jag skulle vilja. Men jag tar nog strumpbyxor idag, lite som sympati för de som inte äger några kläder!

Dags å bege sig iväg för att göra sig iordning!

<3

3 kommentarer:

Miss C sa...

dessi: HAHAHAHA!!! Underbar kommentar! Håller med om att den är överskattad!!!

Skålen sa...

haha. österrike...

Emma Desiré Haettman, sa...

ja men, vadå?? ;)