torsdag 7 januari 2010

Nasse-kyla


Ärligt talat var det sviningt kallt idag. Som tur va var jag innomhus större delen av dagen så jag klara mig ganska bra ändå! Den enda stunden jag var ute var när jag gick till bussen hemifrån och till skolan från bussen, från skolan till bussen och från bussen in till punkt, från punkt till Kalle på spången, från Kalle på spången till Elin, från Elin till bilen (5 m), från baksätet i bilen till framsätet i bilen (1,5 m), från bilen till dörren! Haha men det viktigaste var ju att jag satt många timmar i streck inne på Kalle och hade VARM, rolig och mysig fika med Elin! Sen några timmar i sträck hemma hos Elin och hade det VARMT, roligt och mysigt (med lite fika)! Men det var mest Elin som tyckte synd om mig som fryste så mycket, fast jag klagade inte! Jag tänkte helatiden på barnen i Österrike och tänkte lite att jag fått skylla mig själv!

Mycket skratt med denna SÖTA tjej!

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jätteSÖTA tjej!
MYS vare! <3

Benvärmaren sa...

asså seriöst, va e den här grejen med Österrike? :P

Emma Desiré Haettman, sa...

Ja vadå?? De är väl kallt där nu och fattiga barn? Hur ska jag kunna veta :O